Select Page

Technical Support

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie techniczne klientów za pomocą forum i systemu help desk (HelpScout) oraz tworzenie dokumentacji naszych produktów.

Idealny kandydat posiada:

  • Perfekcyjną znajomość języka angielskiego w piśmie.
  • Doświadczenie w pracy z WordPress’em
  • Samodzielność w rozwiązywaniu problemów związanych z systemem WordPress (uwzględniając skórki i pluginy) oraz z serwerami WWW.
  • Podstawową wiedzę na temat programowania w języku PHP, JavaScript, HTML i CSS.
  • Podstawową znajomość WordPress API.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie.
  • Przyjazną atmosferę pracy.
  • Elastyczne godziny pracy.
  • Różne formy współpracy (umowa o pracę, umowa o dzieło, B2B).

Jeśli programujesz prześlij nam również próbki swojego kodu lub link do profilu na GitHubie lub profilu na WordPress.org, jeśli prowadzisz blog prześlij link do swojego bloga, generalnie link do jakiejkolwiek Twojej działalności w internecie będzie mile widziany :).

Jak aplikować?

Swoje CV wyślij na:

hire-me@simpliko.com